borderblogg

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Lena Martens - 16 november 2010 17:09

Ja jag säger då det......uppe med tuppen för att hinna rasta hundar ge fåren mat, sen in till Vadstena och hämta farsgubben, in till LIM med honom, till dagkirurgen, ett märke på halsen som skulle tas bort. Bara jäklas från första ögonblick, började med att tappa mjölkpaketet, hur mycket mjölk är en halv liter??? Slog i skallen när jag satte mig i bilen ajaj...väl i Vadstena så hade jag fixat en rullstol så han skulle slippa att gå ( det tar en evig tid för honom numera) gick det att få in din f...e stolen i bilen då, nääe, men fastna kunde den så jag knappt fick ut den,och klämde mig gjorde jag, grrrr... in med den o hämtade rollatorn, och så iväg...stressad...vem...jag... kommer in på minuten av vår tid, och så visar det sig att pappas "livmedikus" "glömt" att upplysa om att pappa äter blodförtunnande medicin, käckt va!! Så det blev ingen op, kanske lika bra det och kanske lika bra att inte göra något åt såret som inte är till besvär, för att sätta ut medicin en vecka innan kan ju vara ganska så otäckt...jaja  vi får se vad de "kloke" doctorerna tycker...och så får vi ta ställning igen.

För övrigt har det varit en helt fantastisk höstdag med sol, och em bjöd på härliga timmar med mina bästa vänner, kameran med och här kommer ett axplock från dagen...

      

Jim,som ska bli far till nästa kull med Allie som mor, tror det blir kanoners.

    

här busar han och lille taxkillen Deus

      

lille härlige Vicke som har såå mycket spring i benen

      

vår lilla "stjärna"

  

Katti

  

Iss

  

Allie

  

mor o dotter sammarbetar

  

intresserade åskadare väntar på sin tur

  

höst i hagen

Ha de'!

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards