borderblogg

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Lena Martens - 18 november 2010 17:21

Träffade fars läkare i dag för samtal om lite framtida saker, och hör och häpna så skakade han bara på huvudet när jag berättade om att överläkaren inte ville op när papps åt den medicinen, "vår" DR förstod ingenting, för den här sorten behövde överhuvudtaget inte sättas ut innan op, herre min je säger jag bara.

I dag har det varit kallt, när jag var i Vadstena passade jag på att ta en snabb promenad ut till piren med Vic och Deus, fick vända när vi kom ut på stenbeläggningen, snorhalt fullständigt glacerat. I em har doggsen fått valla, Jim utvecklas hela tiden och nu kan jag stå på övre sidan och han föser nere mot vägen..dutti hund. Allie och Iss gick kanon, Katti har fått storhetsvansinne och tror hon vet ALLT bäst hihi....Jazz vimsar runt och är bara lycklig...gamla gumman, och Mac han "sjunger" hela tiden när han inte får vara med, my heart.

Usch vad jag tycker illa om folk som när de inte har kunskap så det räcker skyller på hunden...joo då det finns gott om såna, och det värsta är att de ofta är en jävla besservissers.

Nu lite mat i magen för matte och fyrfota vänner.

Ha de'

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards