borderblogg

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Lena Martens - 14 december 2010 22:18

När man är lite ledsen och det är så här vackert ute då blir man nästan ändå mer sorgsen tycker jag ....men just nu har vi lite hopp igen och krisen verkar vara över, och sakta återvänder livet till lite mer normalt tillstånd, och genast dök tanken upp...hur ska jag hinna allt till Jul!!! men sen satte jag mig ned och talade om för mig själv...att det blir Jul i vilket fall som helst, så andas lugnt nu Lena, i dag har jag faktiskt gjort lite saker, varit och fikat med en speciellt god vän, varit med yngste sonen hos gamle far, och varit på VBK i kväll på lusse och dragning i jul-lotteriet...dä' ni....fotade lite idag, men är inte nöjd med kameran just nu...kanske "pillat" på nån knapp   

 

                

sååå vackert!

 

          

 

igår var det mycket lek o bus

  

the king

              

att leta efter bollen i djup snö...det är bra hjärn o nosgympa...att därtill ha ett par myror som vill vara med kräver sin man :)

    

ok då lillhund du kan väl få vinna en gång då..

    

      

busgrabbar

och så en liten tjeja...Iss

  

på de här korten ser man hur lille Deus helt plötsligt tror att Vic jagar honom...det gjorde han inte alls...men lillen sprang för livet och såg inte klok ut :)

  

hjälp

  

bäst att dra....

  

oooooo....

  

oooooo.....

  

mamma....

den mörka "fläcken" i bakgrunden....

är sorkletar Caisa

  

 

sötungar hela bunten.

 

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards