borderblogg

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Lena Martens - 2 februari 2011 18:17

Det är dåligt med uppdateringar i bloggen just nu, och det beror på att min lille pappa är väldigt dålig och jag åker som en jojo mellan Motala och Vadstena, och därimellan gör jag vad jag kan för att ge hundarna hjärngympa och motion, och småknoddarna gör ju än så länge inte något väsen av si, deras mamma är fantastisk att sköta om dem på bästa sätt, de växer och är kanonfina, i morgon hoppas jag få hjälp att fota dem lite ordentligt, i dag tog jag med lilla kameran när jag tränade Vic, han får sällan gå på promenad (då i koppel) med flocken, den lille krigaren vallar dem nämligen hela tiden, ensam är han helt underbar att jobba och leka med...och tänk jag tycker han är SÅ fin!!!!

  

  

nu tar solen verkligen på snön!!!!

    

vet inte hur många filmsnuttar jag försökte få till, gick inget vidare, jag var alldeles för sen och fumlig, men här kommer två småfilmer på gullungen...


 


 

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards