borderblogg

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Lena Martens - 29 april 2011 20:42

Idag kom jag äntligen till skott, skogen!!! Spår åt Mackan och uppletande. Härliga promenader med hela ligan. Gud vad jag kände mig nöjd! Äntligen igång, det känns i knä och höft nu kan jag säga :(, men det är bara att välja bita ihop och jobba på. Macken var ju i sitt esse så klart och jag kände det som jag "flög" bitvis, men höll mig på fötter faktiskt...men nära var det. Tränat lite lydnad med min lille krigare sedan, han är underbar, blir ju begränsat men nu går det mot slutrehab iallafall, igår simmade han 15min, inte blir han trött långa stunder inte, längtar efter att sätta igång spårning och vallträning med honom, men allt får ha sin tid. Själv mår jag så där, stressigt, tråkigt och oroligt med lille gamlingen , rena rama berg och dalbanan, det sliter att se hur han sakta tynar bort, det är ett så ovärdigt slut på ett långt aktivt liv. Tur att man har sina nära och sina vänner, träningar och kurser som skingrar alla mörka tankar, och sin lilla fyrfota flock förstås. Förövrigt är jag lika förvirrad och okoncentrerad som vanligt.

Ha en fin Valborg och 1a maj där ute.


Visst är det fantastiskt att jag sparar innan jag lagt ut korten :)


Vic  Allie o Mac    Caisa

  Vimsa focuserad

  Suss o Lotta o Zelma

  Johanna Vimsa Eva Grappo och

  Black and White (fått 32 lamm)

  det spirar

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards