borderblogg

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Så kom den då dagen då du lämnade oss.....

Av Lena Martens - 30 juni 2011 20:37

Ibland lindrar det att uttrycka smärtan i ord...min älskade lille pappa har lämnat mig , har väl haft detta i tankarna länge nu, men det har varit en berg och dalbana , vandrat i dödskuggans dal för att helt plötsligt vara pigg och uppe och planerat för sommarens utflykter, sitter här med ditt färdtjänstkort som vi (jag) fixade för att du skulle kunna komma upp och se fåren o lammen som du gjort under många år. Det som just nu känns så jobbigt är att du stack iväg utan att vänta på mig. Jag hade varit hos dig, hjälpt dig med maten, du åt med god aptit, det var väl inte din piggaste dag, men du pratade och planerade, jag lämnade dig staxt före kl 14.00, och kl 16.30 ringde syster och sa att det nog snart var slut med min lille far, jag kastade mig i bilen och rusade in kl 16.50, då var det för sent, du hade vandrat över gränsen. Ok jag har fått ha dig länge i livet men vad hjälper det.

så här vill jag minnas Dig.

  här med gamla bilen i bakgrunden vid badet.


Plötsligt slocknar en låga

en älskad röst dör ut

och ingenting är längre som förut

Plötsligt stannade livet upp en stund

och det blev mörkt och kallt

men så tändes en ny stjärna

på himlavalvet.


sov gott lille pappa


 
 
Noomi

Noomi

30 juni 2011 21:14

Stor KRAM till dig, Lena!!

http://www.dizzyweb.se

 
Ingen bild

Nina

30 juni 2011 23:00

Kram Lena är så ledsen för din skull

 
peggy Mys & gaia

peggy Mys & gaia

30 juni 2011 23:08

Jag ska titta på stjärnorna i kväll och se din pappas lysa starkt! Kram!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

1 juli 2011 21:14

Tänker på dig, stoor kram till dig från oss.

 
Ingen bild

Fam Adell

3 juli 2011 21:46

Vi tänker på dig Lena!
Många varma kramar från oss!

 
Lotta

Lotta

4 juli 2011 10:38

STOR tröst- och styrkekram till dig Lena <3

http://minflock.com

 
Hedvig

Hedvig

4 juli 2011 11:54

Tänker på dig, kramar!

http://trolleboll.com

 
Anna

Anna

6 juli 2011 21:36

Kram <3

http://www.annaho.bloggplatsen.se

 
Isabelle

Isabelle

18 juli 2011 23:02

Ledsem att höra om din förlust. Ta hand om dig.

http://www.ansaol.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Martens - 19 december 2017 17:30

  Snart är Julen här och lite julkänsla kom i form av lite snö och lite kyla. Här mår vi alla bra       idag var vi ute i "blå timmen" ett härligt magiskt ljus som givetvis skulle återgetts med vanlig kamera.       Var rädda om...

Av Lena Martens - 3 augusti 2017 19:20

Blandade bilder av fotgraf Mårten Femkampen togs på blodigt allvar                                                                  ...

Av Lena Martens - 2 augusti 2017 21:50

Nu har det gått tre dagar sen vi avslutade Kennel Lägret som i år varit en hel vecka. En vecka med fint väder underbara människor, många skratt, träning, mat, lekar KM...bilderna får tala för sig. Dessa kort har Tompa tagit, det kommer mera för i år ...

Av Lena Martens - 22 juli 2017 21:45

Idag fick Nikon följa med på promenaden. Här kommer en bildkavalkad.                                                     Härlig sommardag. ...

Av Lena Martens - 22 juni 2017 20:13

Är ju inte så flitig på bloggen när man mest uppdaterar på FB.   Det har hänt lite sista månaden :) har tävlat med både Bobbie och Jojo   Bobbie blev uppflyttad och vann Akl spår.. Anmälde sen till Startklass Sharpman    Cup för att få l...

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards