borderblogg

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Lena Martens - 4 augusti 2011 22:38

Söndagen började med matförgiftning, fy bubblan så dålig jag blev, en färdigköpt kycklingklubba-aldrig mer!!! Kunde ju inte kommit olämpligare när lägerdeltagare var på ingång och jag hade massa saker kvar att uträtta-varför i sista stund? På onsdagen skulle jag iväg och gå ÖK prov med Caisa och anlagsprov med Deus, jag lovar att jag var darrig i benen efter första spåret, men båda mina "myror" klarade sin uppgift och Caisa fick 1a pris o Deus GK anlagsprov, Grattis även till Jessica o Jens som fick Rimma GK. På torsdagen var det så dax för Lillemor o Leifs Nino och Kerstis Amie att gå ÖK prov, Grattis till era 1a pris, Maggans Red klarade anlagsprovet Grattis! Fem av åtta taxar klarade sina spår, de andra för träna lite till sen går det galant för dem oxå, för på fredagen gick deras träningspår jättebra. På fredagen var Helene och Walle iväg och tävlade Lydn II, de fick sitt 3dje 1a pris och LPII, Grattis!!! På lördagen tävlade Millis och Dusty Elitspår och fick till 615,25 p cert, hoppas formen håller i sig över SM!!! Grattis. 7 Tonedare gick oxå MH på lördagen. Och vid sidan av alla dessa prov så tränades det både i skog-spår + sök, i vallhagen, och lydnad på em,  Kennel KM avgjordes på fredagkvällen och 2011 års KM mästare blev Eva med Will!!! Grattis!!!! På lördagen hade vår underbara "lek-kommite bestående av Leffan, Maud och Johanna, satt ihop ett roligt lagprogram där hundarna oxå deltog. Blev även prisutdelningar och 2010 års TONEDO's Mästare fick sitt vandringspris att njuta av ett år, GRATTIS Öivind och Kimmie!!!!


Tack alla som var med och tack för den fina gåvan.

Tror jag fått med allt om inte så är det ingen som förundras....momo är som hon är.

Hoppas vi ses nästa år igen!!!!

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards