borderblogg

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Lena Martens - 31 augusti 2011 22:54

Har varit i skogen i dag oxå, o så mycket svamp det är, kan inte låta bli att plocka så nu har jag massor att ta hand om :)


I kväll hade vi vår vanliga vallträning, goa gänget på plats och lika trevligt som vanligt.


Igårkväll var jag på VBK och tränade båda killarna i lydnad, hade bestämt med Johanna och Tina, Marika dök oxå upp liksom Anna med fine Veto, de sista såg jag inte så mycket av då de tränade på övre plan o vi höll på med framåtsändande bla, mycket trevlig kväll, men man inser att nu är det höst, blir mörkt tidigare för varje dag och vart tog sommaren vägen, ja jag har ju haft ett helvetes år och känner att det kommer ta tid att bli människa igen...om man någonsin blir det.


Min underbara vän Eva gav mig den här i kväll..

  tack underbara DU.


Mina små myror är till ständig glädje, tyvärr blev korten suddiga men vad gör väl det, så fiiina ändå!


mamma Caisa

  och lille sonen Amadeus

    

i morgon är en ny dag.....

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards