borderblogg

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Lena Martens - 4 oktober 2011 19:07

I dag är det SM-final del 1 här i Motala, Piraterna möter Indianerna och det var nästan kaos med bilar när jag åkte upp till fåren, fårhagen ligger nästan mitt i mot Duntis där "slaget" står. Hade jag tänkt på det så hade jag inte åkt. Men o andra sidan blev jag av med lite dålig energi   . Precis när jag går ur bilen ser jag en man stega in på gården och bort bland buskarna för att ställa sig där och pinka! Jag såg rött och stegade iväg och kom lagom fram när han var på väg ut igen, följande samtal utspelade sig....

J:tror du att det här är en allmän toalett eller?

M: Va????

J: tycker du det är ok att bara gå in på en gårdsplan och pinka?

M: är det en tomt?

J: ja va trodde du? en skog eller?

M: jag har åkt ända från Stockholm.

J: Jaha skulle det vara en förmildrande omständighet då?

M: Nääääe jag ber om ursäkt....

J: muttrar och börjar gå därifrån...

M: lyfter på hatten o bockar....förlåt kan vi vara vänner nu?

J: forsätter gå...jaja om Piraterna vinner så....

M: leeer.....


ja se 08or    men "mina" 08or gillar jag skarpt, så de så   


fick åka världens omväg hem så lång kö var det fram till Duntis, och det började regna...hoppas Piraterna spöar Indianerna och att regnet håller sig borta.


på återseende!

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards