borderblogg

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Lena Martens - 25 oktober 2011 20:57

Hösten är nog den vackraste årstiden med sina underbara färger.

Dagen har varit en alldeles utmärkt bra fotodag, så jag åkte hem och hämtade kameran, och givetvis blev det massa kort på ligan, mest grabbarna av någon konstig anledning, men nu när Caisa löper så brukar jag ta och dela på dem så slipper jag tänka   


så levnadsglada spralliga och underbara, här vilar inga ledsamheter....

börjar med Rödmyror

mamma Caisa njöt i solen

och så bilder på världens goaste taxpojke (ja ni andra får ursäkta)

   

         

Hans STORA idol är Mac och Mac är väldigt rädd om sin lille vän


 


tänk att den här "valpen" fyller 10 år nästa år


   


och den här lilla gumman är verkligen på sin ålders höst, Jazz fyller 13 år om ett par månader

och så min lille kronprins, lille krigaren, Vickevire, Vic

     

tänk att det kan finnas så mycket energi i den lilla kroppen.



-------------------------------------------------------------------------------------------

När det är så här vackert ute så blir jag nedstämd i sinnet, ledsen. Naturen förbereder sig för en lång vintervila, och snart har detta år gått till slut, ett för mig tungt och sorgset år, och livet kommer aldrig mer att bli sig likt, sorgen och saknaden finns som ett blödande sår i mitt hjärta, jag vet att det kommer blekna, att tiden kommer göra sitt, men just nu ser jag med bävan fram mot julen som kommer att kännas väldigt konstig. Men jag är ändå lyckligt lottad som har mina barn med sina familjer, underbara omtänksamma barnbarn och lilla "sonhustrun" Sussie som är en klippa, alla fina vänner som finns där, och mina underbara fyrfota raringar. Jaha nu flippa jag iväg i tankarna, lite bilder från naturen, dagen avslutades med solnedgång över Vättern .

                       


Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards