borderblogg

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Lena Martens - 11 november 2011 19:41

Igår torsdag så drog Johanna o jag iväg ner till Västkusten för att träffa Bengan o ML och för att valla med V-ungarna, lite långt kan man tycka...men va faan jag har inte varit ute på så värst mycket detta hemska år. På hemmafronten höll Sussie och Nybergs ställningarna, tack underbara ni   Vi började med kaffe o mackor o så ner till fåren, vädret visade sig från sin bästa sida och det var en underbar höstdag. Hundarna skötte sig oxå alldeles utmärkt och jag är verkligen impad över kronprins Vic som behåller sitt lugn trots nya får och ny miljö   här lite foto alla ML


att ligga och vänta går oxå bra....

       

min härlige "lilling"

och så här glada blir vi när det går bra  

 

Vimsa är såå lik mamma Allie så det är skrattretande  

och så även lillasyter Vinn  

gammal är äldst och ännu sitter takterna i...Emmie  

Disco är som han är o tar livet med en klackspark  

å så det finaste   som givetvis är med där matte är...The King of Tonedo's Mackan .

När vi var nöjda åkte vi hem till värdparet där vi avnjöt en underbar middag, tack underbara vänner för "titten" synd det är så långt mellan oss  . Sedan bar det av hemåt i mörkret, resan gick bra och tiden går fort när man har en go kompis att tackla värdsproblemen med, tack för gott sällskap Johanna  

___________________________________________________________

I dag fick jag fina kort på ännu en liten R-unge. nämligen Hannas T. Amazing Rocker "DIO"

fin som snus han med.......

                  
 


nu tror jag det blev rätt          




Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards