borderblogg

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Början på ett nytt år

Av Lena Martens - 11 januari 2012 00:31

ja då har vi gått in i 2012, och när jag tänker tillbaka på året som gått så känner jag att detta året kan väl inte bli värre, men på något sätt så känner jag väldigt ofta en klump i magen, vaknar med ångest, drömmer konstiga drömmar, och jag känner mig väldigt ofta nedstämd, jag hoppas att den känslan ska försvinna snart för det är ganska jobbigt att vara mig just nu. Tack och lov för hundarna, och nu de små underbara bebbarna som får tankarna att suddas ut mellan varven, och det viktigaste man har här i livet VÄNNER och familjen, barnbarn, givetvis ska man inte klaga, men egentligen så hjälper det ju inte att andra har det värre för man mår inte bättre för det. Nu lämnar jag det bakom mig så gott det går och hoppas och önskar att 2012 ska ha något gott att bjussa på.


Hade den lilla kameran med idag när vi var ute, tyvärr inget vidare bilder i det tråkiga ljuset på em...


sötkatti som hatar att bli fotad


Vickan har nästan lika lång tunga som mamma Allie :)

la Liga, taxen kunde ju inte vara still....

 

här poserar klimpen i sitt för säsongen 3dje!!! täcke, inte att jag har mani på täcken utan den rackarn biter sönder dom...men detta har han inte rört

   

lite storhetsvansinne har han allt ibland, men det har väl de flesta "myror"

over and out     

 
 
Anna

Anna

11 januari 2012 05:41

*kramar om*

http://annaho.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

kersti o Lilla Taxi

11 januari 2012 05:53

Hoppas verkligen att magklumpen försvinner och att det blir ett bra år 2012 ! Så fint täcke du har hittat, jag tycker inte jag har hittat tillräckligt långa, tar man ett stort blir det ju stort på alla håll Skåne kramizar !

 
Eva G

Eva G

11 januari 2012 09:18

Varje gång jag träffar dig har du alltid ett stort leende på läpparna och en stor varm kram att ge! Det ger en sån varm och go känsla som sitter i länge! Jag önskar att jag kunde skicka samma känsla här direkt och att du får ha det bra, för det gör ont i mig att du ska må såhär. 2012 blir super, kan inte bli annat :)

http://goto.glocalnet.net/susenborg

 
Ingen bild

Maria Törnvall

11 januari 2012 09:33

Inte bra med magklump och ångest :( Hoppas verkligen att 2012 blir ett år med glädje för dig och vovarna.. Kram <3

 
Ingen bild

Görel

11 januari 2012 17:15

Skickar lite klumplösande! Kram!

 
Marika Söreskog

Marika Söreskog

12 januari 2012 16:28

Hoppas att du kommer att må bättre och att klumpen försvinner snarast ... det är du verkligen värd du som alltid själv sprider så mycket glädje & är alltid possitiv till alla runt om kring dig !!Kramar till tusen från oss alla ..Marika Lotus & lilla Mixtra

http://lotusmixtra.wordpress.com

 
Helen Thelin

Helen Thelin

16 januari 2012 12:07

Hej!
Jag pratade med dig för någon vecka sedan ang att jag och min sambo ska skaffa hund och du skrev upp oss på din lista över intresserade. Du pratade om att det var Allie som skulle ha valpar men att du inte visste vilken hanna det skulle bli än. Vilka två är det du väljer mellan? Kommer du lägga här i bloggen eller hemsidan när du bestämt dig? Jag skulle väll kanske ringt och frågat istället men nu snubblade jag ju förbi här... (igen ;)) och passar på. Hör jag inget via min blogg eller mail (helen@thelin.se) så ringer jag!
Allt gott! // Helen

http://helenthelin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Martens - 19 december 2017 17:30

  Snart är Julen här och lite julkänsla kom i form av lite snö och lite kyla. Här mår vi alla bra       idag var vi ute i "blå timmen" ett härligt magiskt ljus som givetvis skulle återgetts med vanlig kamera.       Var rädda om...

Av Lena Martens - 3 augusti 2017 19:20

Blandade bilder av fotgraf Mårten Femkampen togs på blodigt allvar                                                                  ...

Av Lena Martens - 2 augusti 2017 21:50

Nu har det gått tre dagar sen vi avslutade Kennel Lägret som i år varit en hel vecka. En vecka med fint väder underbara människor, många skratt, träning, mat, lekar KM...bilderna får tala för sig. Dessa kort har Tompa tagit, det kommer mera för i år ...

Av Lena Martens - 22 juli 2017 21:45

Idag fick Nikon följa med på promenaden. Här kommer en bildkavalkad.                                                     Härlig sommardag. ...

Av Lena Martens - 22 juni 2017 20:13

Är ju inte så flitig på bloggen när man mest uppdaterar på FB.   Det har hänt lite sista månaden :) har tävlat med både Bobbie och Jojo   Bobbie blev uppflyttad och vann Akl spår.. Anmälde sen till Startklass Sharpman    Cup för att få l...

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards