borderblogg

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Lena Martens - 28 september 2010 22:26

Varit en underbart vacker men blåsig höstdag, bara att klä sig därefter...det är faktiskt höst! Dagens tidsplanering sprack direkt, för när jag kom in till lille farsgubben så insåg jag att han behövde få lite extra tid från mig, så jag frågade om han ville ut och åka en tur, och jag blev häpen när han direkt svarade jaa, nu har jag gott samvete i alla fall,    vi åkte runt lite i Vadstena, ner till slottet bla, Vättern var inte inbjudande i dag....  

sedan drog vi till Motala och upp till fåren en sväng och sen blev det lite sightseeing på bygden, vilket uppskattades av den gamle. Ja sen blev det skogen med spår åt kronprinsen och kungen, medan spåren låg tog jag med de röda och gick på svampletarsafari, hittade till en macka i alla fall   , båda spåren gick kanon och kanske skulle jag kolla om det finns ngn tävling kvar att anm Mac till.

Ja sen blev det vallträning med focus på vissa saker som jag inte är nöjd med på jyckarna, nu har jag en plan, så vi får se.....

ja sen till rubriken då, härliga underbara älsklingar....tänk att det kan vara såå gott att rulla sig på en doftande fläck...Vicke och Deus var helt oemotståndliga   

  

  

  

    

  

ok vi kör ihop!

  

I love this little guy

      

and this wonderful boy

    

and this gang   

  

so happy

        

and this lovely little red ants..(myra, fick slå upp det i ett lexikon hihi..)

          

and this sheep

  

naturen klär sig i höstdräkt...några försöker hålla kvar sommaren...

              

 

Njut av varje dag, man vet inte vad ödet bestämt.

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards