borderblogg

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Lena Martens - 2 september 2010 22:36

                     Ja så känns det just nu, men nu får vindarna gärna vända mot bättre tider, känns som om glädjeämnen inte kan slå ut det mörka jobbiga runt omkring. ajust nu går min lillebror sitt livs tuffaste match, cellgifter och strålbehndling ska förhoppningsvis rädda hans liv, men några garantier finns ju inte, givetvis kretsar mina tankar kring detta dagligen. Tack och lov för mina vänner, och speciellt de fyrbenta och i synnerheten denne lille spjuvern Vickevire som är en rikktig "tattarhund" men jag minns min förra "tattarhund" Mackelack och han blev ju en super jycke att jobba med. Vic har upptäckt tjusningen med att hoppa upp på köksbordet och plocka till sig allehanda saker, ok då att han strimlar räkningarna, men de försvinner ju tyvärr inte för det, just nu är det "barrikader som gäller runt bordet. Och i em stack han när vi gick in i fårhagen och samlade snyggt och prydligt ihop flocken och kom med, rackarunge! Men senare tog jag Katti och honom och släppte honom på fåren, 3,5månad och vilken liten goding, men nu ska andra saker tränas in , men det är ju alltid kul att tjecka av, detta var tredje gången på får. För övrigt så hade jag för ovanlighetens skull med mig kameran ut i dag, så bilder blev det av alla de slag...håll till godo..

 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

sötaste lille Vickan med sina pepparkornsögon

  

  

Katti har hämtat flocken

  

  

        

Amadeus, "Deus" "Dede" sååå goooo

          

De ska va gött att leva.....

            

hösten är i antågande..

            

Vårt nya snigelhus...och en liten hundlykta

    

 

Nu närmar sig helgen igen, ha det gott alla vänner.

 

 

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards