borderblogg

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Lena Martens - 17 augusti 2010 22:56

Jäkla regnande, lustigt, börjar det så kan det inte sluta. hela kvällen på kursen i går och hela kvällen i dag när vi tränade. Vic o Vimsa var i valpgården och lekte, och hur dom såg ut vill ni inte veta   .

Annars rullar det på, träningen går framåt och jag är supernöjd med lille Vickevire, en härlig liten kille. När vi är hemma och jag håller på o stökar i köket...så vem sitter vips där på en stol...jo lillis så klart, och vem brukar inta köksstolen så fort nån reser sig....jo Mackelack....lite lika i många saker är de och det värmer mitt hjärta   

De små taxpojkarna är helt underbara och hur jag ska kunna göra mig av med dom vet i sjutton...mitt hjärta kommer gå i kras    i dag fick de varsitt släpspår o nu vet de minsann vad det handlar om, syrrorna "Nyberg" var också med o testade, sedan följde killarna med dem hem några timmar och hade det kul. Måste försöka annonsera igen. ingen ingen som vet någon som skulle vilja ha en liten tax?    ha de' gott

 

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards