borderblogg

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Lena Martens - 12 augusti 2011 22:47

Första gången på evigheter som jag fick lust att använda kameran. Passade på att fota hundarna när jag tränade vallning i kväll....


Den här levnadsglade underbare killen tror jag kommer ge mig många roliga stunder i vallhagen, skogen och lydnadsplanen. Lille Krigaren Vicke Vire


  och den här lille charmgossen kommer ge mig många skratt o få mig att riva mitt hår mellan varven

Dede, Deus alias Amadeus


    och här hans mor den "fisförnäma" lilla Caisa

  en gång tax alltid tax så är det bara"


Men nu till vallningen, började med fina lilla Allie

      och sen var det hennes sons tur, han börjar se riktigt fin ut, efter så lite träning.....

          sen tog jag Izz som ju är en riktigt fin liten valltjej, men just nu under löp DÖV o kan allt själv

    kattkatt kan man alltid lita på...gullhöna...

     det var en vacker kväll om än något kyligt, är hösten redan här verkligen ?


      ha en fin helg alla.

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards