borderblogg

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Lena Martens - 23 augusti 2011 19:46


Idag var sinnet mörkt på fm, men vad är bättre än en skogsdag med de fyrfota vännerna. Solen sken och det var en riktig sommardag, passade på att lägga spår åt Macke och Lille Krigaren.


De gick väldigt bra och väldigt fort    och svetten lackade, borde haft långärmat på mig när lille krigaren går igång när han hittar pinnarna...aj..f...n rent ut sagt......

  

lite varm blev han iallafall   


  finaste lille Vic


den "gamle" blev oxå lite flåsis i värmen   

  vi tillbringade många timmar i skogen och det var så lugnt och tyst, bara en enda bärplockare, men störde inte oss.

Detta blev en ganska kul bild.....

  


har tränat lydnad med grabbarna i em, och roat taxar och tjejer så vid 18 tiden var jag ganska så trött och varm.


Höll på att glömma min nya stora passion MOLN....har varit nära att köra i diket flera gånger för att jag inte kan hålla blicken i styr.....visst är de vackra.....


          


mattes finaste Mackelacke....världens goaste snällaste hund


  


bye bye

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards