borderblogg

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Lena Martens - 21 maj 2013 16:58

Förlåt alla ni som inte har FB, men nu ska jag försöka ta mig i kragen, roliga tider stundar ju nu med Allie/Suckvalpar om ca tre veckor, läger i slutet av juli och en del annat smått o gott.

Just nu har vi en liten Issbebis på kollo här hemma när hans matte roar sig i Skottland bla    det är lille Puh, och han är så klok precis som sin namne    man skulle kunna tro att han bott här alltid och mina hundar tycks inte märka e gång att flocken utökats    vad det beror på kan man ju undra, lille taxen som brukar vara skitskraj för alla främmande hundar blev överlycklig så fort han såg puh   .

Öivind och Luce var uttagna till Norska Landslaget i Lydnad som gick i Budapest i helgen, Laget tog Guld!!! Grattis till Öivind och dom !!!   

 

Nu kommer en grönskande årstid, bäst att njuta medans tid är...

   

Puh går husesyn innan han och lillen drar igång kvällsracet i TV soffan runt bordet ut i köket...pust...

     

 

Efter en dag i skogen blir man sööööömnig.......

       

 

Tur att jag såg den här och inte taxarna....

 

 

Ha de' gott nya rapporter kommer.

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards