borderblogg

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

trött på bloggtown

Av Lena Martens - 6 augusti 2010 10:13

Nu har jag tröttnat på BT, seg som sirap att komma in, började ju för länge sen med denna blogg, så nu kör vi här ett tag.

I gårkväll vallade vi och jag har fått hur mycket knottstick som helst runt halsen, fy vad det kliar.

Helg igen och på söndag ska jag döma lkl o hkl spår i Motala.

Sitter fortfarande kvar med tre helt underbara taxvalpar 2 killar och en tjej, synd att de inte kommer ut, de är sociala och fulla av energi, ska börja träna viltspår med dem så de får använda nos och huvud ordentligt. Vet du ngn som kan ge en liten alert rödmyra ett hem så hör av dig.

ha en fin helg!  

 
 
Annna

Annna

6 augusti 2010 11:52

Håller med dej, nu är bloggtown under all kritik, jag håller oxå på och kikar runt på ny, har några som jag gillar, ska bara bestämma mej ;)

http://www.freewebs.com/solhem

 
Noomi

Noomi

6 augusti 2010 22:57

Själv gillar jag egentligen Wordpress allra bäst.... Men är ju helt beroende av alla smilies här :)
Kram!!

http://www.dizzyweb.se

 
Nina

Nina

7 augusti 2010 00:57

Vad skoj med en ny blogg. Håller med att det är himla segt på bt. Ganska så tråkigt.
Hoppas att den här funkar bättre. Kanske ska titta mig om efter en annan oxå, men risken är ju att man missar alla gubbar :)
Kram

http://goldenwizards.se

 
Lotta & Gossarna

Lotta & Gossarna

7 augusti 2010 10:35

Har oxå stora planer på att byta blogg, eftersom blogtown funkar så dåligt nu. Men vet inte vad jag ska välja istället bara.
Ha det gott!

http://bernergossar.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Martens - 19 december 2017 17:30

  Snart är Julen här och lite julkänsla kom i form av lite snö och lite kyla. Här mår vi alla bra       idag var vi ute i "blå timmen" ett härligt magiskt ljus som givetvis skulle återgetts med vanlig kamera.       Var rädda om...

Av Lena Martens - 3 augusti 2017 19:20

Blandade bilder av fotgraf Mårten Femkampen togs på blodigt allvar                                                                  ...

Av Lena Martens - 2 augusti 2017 21:50

Nu har det gått tre dagar sen vi avslutade Kennel Lägret som i år varit en hel vecka. En vecka med fint väder underbara människor, många skratt, träning, mat, lekar KM...bilderna får tala för sig. Dessa kort har Tompa tagit, det kommer mera för i år ...

Av Lena Martens - 22 juli 2017 21:45

Idag fick Nikon följa med på promenaden. Här kommer en bildkavalkad.                                                     Härlig sommardag. ...

Av Lena Martens - 22 juni 2017 20:13

Är ju inte så flitig på bloggen när man mest uppdaterar på FB.   Det har hänt lite sista månaden :) har tävlat med både Bobbie och Jojo   Bobbie blev uppflyttad och vann Akl spår.. Anmälde sen till Startklass Sharpman    Cup för att få l...

Presentation


Välkommen till vår Lya

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards